AigaV3ProductBackground

O a'afiaga ma lamatiaga o le osone

O a'afiaga ma lamatiaga o le osone

Osone, o se alotrope o le okesene, O lona fua fa'a-kemikolo o le O3, o se kasa lanu moana e manogi i'a.

O le mea e masani ona taʻua o le osone i le ea, lea e mitiia ave o le ultraviolet e oʻo atu i le 306.3nm i le susulu o le la.O le tele o ia mea o le UV-B (le umi galu 290~300nm) ma le UV-C uma (le umi o le galu ≤290nm), e puipuia ai tagata, laau ma manu i luga o le fogaeleele mai le faʻaleagaina o le UV.
I tausaga talu ai nei, o se tasi o mafuaʻaga sili ona taua mo le vevela o le lalolagi ona o le faʻaleagaina o le Antarctic ma Arctic ozone layer, ma ua aliali mai se pu osone, lea e faʻaalia ai le taua o le ozone!

talafou13
talafou14

Osone ei ai ona lava uiga o le malosi oxidation ma sterilization gafatia, o le a la le faaaogaina o le ozone ia tatou galuega i aso taitasi ma le olaga?
Ozone e masani ona faʻaaogaina i le decolorization ma le deodorization o le suavai otaota fale gaosimea, o mea e maua mai ai le manogi o le tele o mea faʻapitoa, o nei vailaʻau o loʻo i ai vaega faʻamalosi, faigofie ona i ai ni vailaʻau faʻamaʻi, aemaise lava faigofie ona faʻamaʻiina.
Osone o loʻo i ai se faʻamaʻi malosi, faʻamaʻiina o le vaega malosi, na mou atu le manogi, ina ia ausia le mataupu faavae o le deodorization.
Osone o le a faʻaaogaina foʻi i le faʻamaʻiina o le asu, ma isi mea, e mafai ona faʻaogaina meafaigaluega faʻamaʻi faʻamaʻi faʻamalama e mafai ona faʻaaogaina mo le faʻaleagaina.

O le Ozone o se vailaʻau faʻamaʻi lelei, e mafai ona fasiotia le tele o microorganisms pathogenic ma e mafai ona faʻaaogaina e fomaʻi e togafitia ai nisi o faʻamaʻi o gasegase.
O se tasi o matafaioi sili ona taua a le osone o le galuega faʻamaʻi.O le moli ultraviolet sterilization a Lightbest faʻaaogaina le malamalama ultraviolet o le 185nm e suia ai le O2 ile O3 ile ea.Osone faʻaleagaina le fausaga o le microbial film ma le faʻamaʻiina o le okesene atoms e ausia ai le faʻamaʻiina o aʻafiaga!

talafou15
talafou16

Osone e mafai ona aveese formaldehyde, ona o le osone o loʻo i ai meatotino faʻamaʻi, e mafai ona faʻaumatia formaldehyde totonu ile carbon dioxide, okesene ma vai.Osone e mafai ona fa'aitiitia ile okesene ile 30 i le 40 minute ile vevela masani e aunoa ma le fa'aleagaina lona lua.
Faatasi ai ma nei talanoaga uma e uiga i le matafaioi ma le aoga o le osone, o le a le afaina o le osone ia i tatou?
O le fa'aoga sa'o o le osone e mafai ona fa'aluaina le i'uga i le afa o le taumafaiga, ae o le tele o le osone i luga o le tino o le tagata e leaga fo'i!

O le manava tele o le osone e mafai ona faʻaleagaina ai le puipuiga o le tagata, o le umi o le faʻaalia i le osone o le a taʻitaʻia ai foʻi le oona o le ogatotonu, tiga le ulu, niniva, gau o le vaʻai, ogaoga o le a tupu foi le matapogia ma le oti.
E te malamalama i a'afiaga ma lamatiaga o le osone?


Taimi meli: Tes-14-2021